"Dimana kah CINTAKU........????

B0unty (34) 

Male / Single / ID: 316951
Kupang, Nusa Tenggara Timur, Indonesia
Seeking: Female 18 - 35 living in Indonesia
For: Penpal, Friendship, Romance / Dating, Marriage

Quick View
Education: High School
Have children: No
Drink: Occasionally drink
Smoke: Occasionally smoke
Religion: Christian
Occupation: Political / Govt / Civil Service

Aku seorang pemuda yang sederhana, bekerja dan berfasilitas apa adanya,,,, sayangnya belum punya teman hidup.... Mungkin ini bisa membantu saya tuk menemukan Wanita pilihanku.. hahahahaha............. Kalalu emang belum berjodoh,,,, jadi temanku aja udah senang ko,,,......... kan " JODOH DI TANGAN ...read more >>

Aku seorang pemuda yang sederhana, bekerja dan berfasilitas apa adanya,,,, sayangnya belum punya teman hidup.... Mungkin ini bisa membantu saya tuk menemukan Wanita pilihanku.. hahahahaha............. Kalalu emang belum berjodoh,,,, jadi temanku aja udah senang ko,,,......... kan " JODOH DI TANGAN TUHAN " benarkah itu??????

<< collapse

About B0unty

He's Looking For

Basic  [ hide unanswered questions ] 
Gender: Male Female
Age: 34 18 - 35
Lives in: Kupang, Nusa Tenggara Timur, Indonesia Indonesia
Relocate: Not sure about relocating Any
Appearance 
Hair color: Black Any
Hair length: Short Any
Hair type: Wavy Any
Eye color: Black Any
Eye wear: None Any
Height: 5'5" (165 cm) Any
Weight: 68 kg (150 lb) 40 kg (88 lb) - 111 kg (244 lb)
Body style: Athletic Any
Ethnicity: Asian Any
Facial hair: Short Beard N/A
Best feature: If You're lucky I'll show you later Any
Body art: Prefer not to say Any
Appearance: Very attractive Attractive
Lifestyle 
Drink: Occasionally drink Any
Smoke: Occasionally smoke Any
Marital Status: Single Any
Have children: No No
Number of children: N/A Any
Oldest child: N/A Any
Youngest child: N/A Any
Want (more) children: Not Sure Any
Have pets: Dog,Fish,Bird,Horse Any
Occupation: Political / Govt / Civil Service Any
Employment status: Full Time Any
Income: Rp0 - Rp20,000,000 IDR Any
Home type: House Any
Living situation: Live with friends Any
Background / Cultural Values 
Nationality: Indonesia Indonesia
Education: High School Any
Languages spoken: Indonesian Any
English ability: Some Any
Indonesian ability: Very Good Any
Religion: Christian Any
Chinese sign: Dragon Any
Star sign: Libra Any

Wanita 20 s/d 30 Tahun,,, tapi jangan ketuaanlah,,,, trus punya postur yang ramping/jangan gendut,,,, agama apa saja,,, yang p0enting enjoy,, berbahasa indonesia,, dimana saja nanti dicari,,,,, Maunya sih Cantik,,, punya kerja ngga masalah,, asal kalo jodoh baru diatur,,,,,,,,,,, suka humor en jgn ...read more >>

Wanita 20 s/d 30 Tahun,,, tapi jangan ketuaanlah,,,, trus punya postur yang ramping/jangan gendut,,,, agama apa saja,,, yang p0enting enjoy,, berbahasa indonesia,, dimana saja nanti dicari,,,,, Maunya sih Cantik,,, punya kerja ngga masalah,, asal kalo jodoh baru diatur,,,,,,,,,,, suka humor en jgn cepat tersinggung./.

<< collapse

Cupid Media, the Cupid Media Logo and IndonesianCupid.com are registered trademarks of Ecom Holdings Pty Ltd and used with permission by Cupid Media Pty Ltd.